Kundeservice

Søk i kundeservice:
  • Kontakt oss
  • Chat

Mangler du signaler fordi det er lenge siden mottakeren har vært i bruk?
La mottakeren stå urørt på en av TV-kanalene du normalt mottar, til TV-bildet er tilbake. Dette kan ta inntil 30 minutter.

Kundeinfo

Har du fått informasjon om at ditt abonnement skal endres til Favoritter?
Vi forenkler produktstrukturen vår og faser ut noen abonnementspakker. Har du abonnement på Minipakken, TVNorge-Pakken eller TV2-Pakken, kan du fra 1. april endre TV-kanaler på Min side. Har du Fritt Valg, gjelder dette fra 1. mai (det vil ikke være mulig å gjøre dette tidligere). Logg deg på Min side (eller registrer ny bruker). Gå til Abonnement og utstyr - klikk på Favoritter – Endre mine kanaler.

Grunnet endringer i nettet kan noen mottakere ha feil i kanallisten. Dette løses enkelt ved å gjøre et nytt kanalsøk: Finn din mottaker, gå til brukerveiledning-signal-kanalsøk/automatisk kanalsøk.

Fra og med 19. mars vil teksting via tekst-TV bli borte for alle som mottar HD-TV sendinger. Du vil i stedet få et bedre tilbud ved å bruke teksting for hørselshemmede via din mottaker.

Slik aktiverer du: for mottaker, trykk på meny-knappen på fjernkontrollen – Mine valg – Språk – Teksting for hørselshemmede. For TV med innebygd digital mottaker gjør du det på samme måte, men via fjernkontrollen til TV-en.

TV 2 Zebra i HD: Noen kunder kan ha mistet tilgang til enkelte kanaler da TV 2 Zebra ble en HD-kanal. Gå til kanal 15 (VOX), og deretter tilbake til kanalen du har mistet. Løser ikke dette ditt problem, kan du foreta et automatisk kanalsøk. Velg din mottaker, gå til brukerveiledning-signal-kanalsøk/ automatisk kanalsøk.

Kontaktopplysninger

Kundeservice

Telefon: 09595
Kontakt: Kundeservice og Min side
Fax: 21 55 77 35
Adresse: RiksTV Kundeservice, Pb. 4700 Vika, 8608 Mo i Rana

Forhandlere

RiksTV Hovedkontor

Åpningstider

Mandag til fredag: kl. 08.00 - 22.00
Lørdag, søndag og helligdager: kl. 09.00 - 18.00

Åpningstider i påsken

Mandag til onsdag: kl. 08.00 – 22.00
Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften,
1. påskedag og 2. påskedag: kl. 09.00 – 18.00

Vi svarer så snart som mulig (normalt innen 24 timer ved e-post) innenfor våre åpningstider.