Kundeservice

Søk i kundeservice:
  • Kontakt oss
  • Chat
Har du fått informasjon om at ditt abonnement skal endres til Favoritter?
Vi forenkler produktstrukturen vår og faser ut noen abonnementspakker. Har du tidligere hatt abonnement på Minipakken, TVNorge-Pakken eller TV2-Pakken, kan du nå gå inn å endre TV-kanaler på Min side. Har du Fritt Valg, gjelder dette fra 1. mai (det vil ikke være mulig å gjøre det tidligere). Logg deg på Min side (eller registrer ny bruker). Gå til Abonnement og utstyr - klikk på Favoritter – Endre mine kanaler.

Kundeinfo

Fra og med 19. mars vil teksting via tekst-TV bli borte for alle som mottar HD-TV sendinger. Du vil i stedet få et bedre tilbud ved å bruke teksting for hørselshemmede via din mottaker. Slik aktiverer du: for mottaker, trykk på meny-knappen på fjernkontrollen – Mine valg – Språk – Teksting for hørselshemmede. For TV med innebygd digital mottaker gjør du det på samme måte, men via fjernkontrollen til TV-en.

TV 2 Zebra i HD: Noen kunder kan ha mistet tilgang til enkelte kanaler da TV 2 Zebra ble en HD-kanal. Gå til kanal 15 (VOX), og deretter tilbake til kanalen du har mistet. Løser ikke dette ditt problem, kan du foreta et automatisk kanalsøk. Velg din mottaker, gå til brukerveiledning-signal-kanalsøk/ automatisk kanalsøk.

Kontaktopplysninger

Kundeservice

Telefon: 09595
Kontakt: Kundeservice og Min side
Fax: 21 55 77 35
Adresse: RiksTV Kundeservice, Pb. 4700 Vika, 8608 Mo i Rana

Forhandlere

RiksTV Hovedkontor

Åpningstider

Mandag til fredag: kl. 08.00 - 22.00
Lørdag, søndag og helligdager: kl. 09.00 - 18.00

Vi svarer så snart som mulig (normalt innen 24 timer ved e-post) innenfor våre åpningstider.