Heidi, Kundeservicesjef

Skal du på hytta i vinterferien?
Dersom det er lenge siden du har brukt RiksTV kan det være at du mangler enkelte oppdateringer og ikke får tilgang til alle kanaler. La TV-en stå på uten å bytte kanal og TV-signalene skal komme tilbake i løpet av 20 minutter.
Fortsatt ikke tilgang? Send en SMS med kodeord TV til 09595 og vi sender en oppdatering til mottakeren din i løpet av 10-15 minutter (i våre åpningstider).

Gjør det selv på Min side

  • Endre betalingsperiode og forfallsdato 
  • Bestill utstyr og tilleggsabonnement
  • Opprett AvtaleGiro eller eFaktura
  • Faktura: Se, last ned og skriv ut
  • Frys abonnementet ditt

Opprett ny bruker eller logg inn

Nyttige snarveier

Veiledninger

Her finner du alle RiksTV-godkjente mottakere, IDTV-er og kortlesere

Sjekk dekning

Sjekk din dekning og se hvilken sender du mottar signaler fra

Kontakt oss

Åpningstider
Mandag - fredag: 08.00 - 22.00
Lørdag, søndag og helligdager: 10:00 - 20.00 

Adresse: RiksTV Kundeservice, Pb. 4700 Vika, 8608 Mo i Rana

Telefon: 09595
E-postKontaktskjema