Jeg får ikke registrert ny bruker

  • Jeg får meldingen «Vi fant ingen kunder med den oppgitte informasjonen» 
    Telefonnummeret ditt er sannsynligvis ikke registrert hos oss, opprett ny bruker ved å fylle inn kundenummer og postnummer. Får du samme melding her, må du sjekke at det du har skrevet inn er helt riktig.
  • Jeg mottar ingen aktiveringskode på SMS
    Det vanlige er at aktiveringskoden skal sendes umiddelbart, men av og til kan det oppstå forsinkelser i systemet. Avvent noen minutter. Har du fremdeles ikke mottatt en kode, forsøk å registrere deg på nytt.
  • Jeg mottar ingen e-post med aktiveringslenke
    Sjekk spam-mappen din, da e-posten muligens kan ha blitt stoppet i spamfilteret.

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med oss på telefon 09595 og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.