Jeg får ikke styrt mottakeren min

  • Er du pålogget appen? Funksjonen er kun tilgjengelig når man er pålogget. Ønsker du mer veiledning for registrering av ny bruker og innlogging i appen? Les mer om RiksTV-appen på iPad eller RiksTV-appen på iPhone
  • Har du koblet appen sammen med rett mottaker? Dette kan du sjekke ved å gå på "Innstillinger" i applikasjonen og her kan du endre hvilken mottaker du skal styre. Appen kan kun kobles mot våre SMART-bokser.
  • Gjelder det kun Start over? Det er enkelte kanaler som ikke har denne funksjonaliteten
  • Er du logget på og har koblet mottaker og app? Ta strømmen på mottaker og forsøke å sammenkoble app og mottaker på nytt. 

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med oss på telefon 09595 og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.