Appen finner ikke mottaker ved oppkobling

1. Sjekk om du har internett på nettbrett/mobilen ved å åpne en nettside i nettleseren. Er det problemer med tilkoblingen til internett-ruteren din hjemme, må du søke hjelp hos internettleverandøren din.

2. Sjekk at du har internett på mottakeren ved å trykke på hus-knappen på fjernkontrollen. Kommer du inn i underholdningsportalen?

Hvis NEI - for at appen skal kunne benyttes til det fulle må mottaker være tilkoblet internett.

Hvis JA - har du nyeste software? Du kan sjekke hvilken versjon du har for SMART-boks og SMART-boks II. Har du gammel software så laster du ned ny for SMART-boks og SMART-boks II.

Har du forsøkt alt, men det fungerer fortsatt ikke? Prøv å ta strømmen på mottaker. 

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med oss på chat og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.