Jeg har innendørsantenne

Har du sjekket kabler og flyttet på antennen?

  • Sjekk at alle kabler er intakt og koblet til mottaker og antenne. Merk at hvis du bruker mottaker så skal antennekabelen i mottaker. Bruker du kortleser rett i TV-en så skal antennekabelen i TV-en.
  • Flytt på antennen. Det er ingen fasit på hvor den skal stå, så forsøk deg frem. Et tips kan være å sette den i vinduskarmen.

Vår anbefaling

For best mulig resultat, anbefaler vi at du bytter til en utendørsantenne  hvis du har mulighet for det. Antennen kan bestilles på Min side, eller hos vår kundeservice på chat og på telefon 09595.

Alternativt kan du bytte til RiksTV sin anbefalte innendørsantenne. Ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg.

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med oss på telefon 09595 og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.