Bildet hakker eller fryser

Kan harddisken på mottakeren din være full?

Dette sjekker du på Meny - Valg og innstillinger - Enheter - HDD1 (Merk gjelder kun SMART-boks) Er over 80% av kapasiteten brukt opp, må du slette opptak for at mottakeren skal fungere optimalt. Da har du to valg: 

  1. Slette opptakene manuelt. Da velger du selv hva som skal slettes. Dette kan ta noe tid, derfor anbefaler vi at du bruker appen vår, da det vil gå raskere. 
  2. Formatere harddisken. Gå på Meny - Valg og innstillinger - Enheter. Velg HDD1 og Formater. Merk at dette ville slette alle opptakene dine.

Ta strømmen på mottaker

Trekk ut strømledningen på mottaker og la den stå uten strøm i 30 sekunder. Koble til strøm og la TV-en stå på samme kanal i opptil 1 time.

Har du fortsatt problemer med bildet?

Ta en rask sjekk av signalene