Spørsmål og svar om musikktjenesten Beat

Etter at du har bestilt Beat, går du fram slik:

  1. Du vil motta en SMS fra beat.no med påloggingsinformasjon.
  2. Last ned Beat-applikasjonen fra Google Play eller AppStore.
  3. Bruk påloggingsinformasjon fra SMS og logg deg på (du finner det øverst til høyre på siden).
  4. Din Beat-bruker administreres via Mine innstillingerbeat.no (lenken finner du helt nederst til venstre på siden).
  5. Du kan på Mine innstillinger endre passord og personopplysninger, eller knytte opp din profil til Facebook.
  6. Har du kjøpt Beat familie kan du legge til eller fjerne brukere på Mine innstillinger. En bruker angis ved å legge til et mobilnummer.

Ikke mottatt SMS ved bestilling av Beat?

Har du sperret telefonen din for henvendelser fra teletorg (800-nr, 829-nr, 4-sifret nummer og lignende) får du ikke SMS fra Beat med passord.

Ta kontakt med Beat på support@beat.no eller telefon 45 671 516 (mobiltakst) for å ordne dette.

Endre ditt Beat-abonnement

Dersom du ønsker å endre ditt Beat-abonnement, kontakt RiksTV på rikstv.no/kontakt.

Generelle henvendelser

Hvis du opplever problemer med Beat via mobilapp eller beat.no, vennligst ta kontakt med Beat på support@beat.no eller telefon 45 671 516 (mobiltakst)

Hvis du opplever problemer med Beat via TV-portalen kontakter du rikstv.no/kontakt