Spørsmål og svar Beat

Etter at du har bestilt Beat, går du fram slik:

  1. Du vil motta en SMS fra beat.no med påloggingsinformasjon
  2. Last ned Beat-applikasjonen fra Google Play eller AppStore
  3. Bruk påloggingsinformasjon fra SMS og logg deg på (du finner det øverst til høyre på siden)
  4. Din Beat-bruker administreres via Mine innstillinger på beat.no (lenken finner du helt nederst til venstre på siden)
  5. Du kan på Mine innstillinger endre passord og personopplysninger, eller knytte opp din profil til Facebook
  6. Har du kjøpt Beat familie kan du legge til eller fjerne brukere på Mine innstillinger. En bruker angis ved å legge til et mobilnummer

Ikke mottatt SMS ved bestilling av Beat

Enkelte mobilabonnenter med sperring for teletorg (800-nr, 829-nr, 4-sifre nr, etc) kan oppleve at de ikke får mottatt SMS med passord.

Vennligst kontakt Beat på support@beat.no eller telefon 45 671 516 (mobiltakst) for henvendelser som gjelder dette.

Endring av Beat-abonnement

Dersom du ønsker å endre ditt Beat-abonnement, kontakt RiksTV på rikstv.no/kontakt.

Generelle henvendelser

Hvis du opplever problemer med Beat via mobilapp eller beat.no, vennligst ta kontakt med Beat  på support@beat.no eller telefon 45 671 516  (mobiltakst)

Hvis du opplever problemer med Beat via TV-portalen kontakter du rikstv.no/kontakt