Meny

Frys (pause abonnementet)

Du kan fryse abonnementet ditt (sette på pause) i de periodene TV-en og dekoderen din ikke er i bruk. Det koster kr 79,- hvis du selv gjør det via Min side og kr 200,- hvis kundesenteret gjør det. Beløpet belastes fakturaen din etter at abonnementet er gjenåpnet. 

Frys abonnementet via Min side

Før du fryser
Før du kan fryse abonnementet ditt, må du være à jour med betaling. Velger du og ikke betale, vil du i noen tilfeller motta en purring når abonnementet starter opp igjen. Et eventuelt beløp som gjelder innenfor frysperioden vil komme deg til gode etter gjenåpning av abonnementet.

Endringer i frysperioden
Om du ønsker å slette en frys som ikke er aktiv, eller åpne abonnementet tidligere, kan du gjøre dette på Min side. Gjelder det forlengelse, må du ta kontakt med vår kundeservice.  

Forutsetninger for frys

  • Hele kundeforholdet må settes på vent 
  • Minimumsperiode er 1 måned og du kan fryse opptil 8 måneder over en 12 måneders periode
  • Du kan legge inn en frys om gangen og den kan ikke være gjentagende
  • Du kan ikke endre eller si opp abonnementet ditt i perioden. Abonnementet må åpnes, og du blir belastet for gjennåpningsbeyr
  • Første faktura må være betalt (gjelder kun for nye kunder)
  • Har du avtaleperiode på abonnementet, vil denne forskyves tilsvarende periode
  • Kun privatkunder
  • Gjelder ikke månedskort

Fryser du abonnementet mens du er i en kampanjeperiode, vil avtaleperioden forlenges tilsvarende perioden du fryser, men rabatten forlenges ikke.