Oppsigelse

- her finner du alt du trenger å vite om oppsigelse av ditt RiksTV-abonnemnet.

Alternativer til oppsigelse

  • Få mest mulig ut av abonnementet ditt. Med RiksPakken får du TV hjemme, på hytta eller der det måtte passe deg. 
  • TV kun på hytta? Nå kan du se TV hjemme også inkludert i prisen, og beholde internettavtalen du allerede har.
  • Har du lastet ned RiksTV-appen? Vår TV overalt-app støtter både AirPlay og Chromecast. Se direkte-TV eller fra arkivet på nettbrett og mobil.
  • Ser bare litt på TV? Bytt til vår minste pakke – Favoritter. Da betaler du kun kr 259,-/måned og du velger 6 kanaler selv i tillegg til NRK-kanalene.
  • Få 15 ekstra kanaler. Med RiksPakken og vår nye SMART-boks II kan du trådløst koble deg til internett å få 15 ekstra kanaler.
  • Frys abonnementet. Du kan fryse abonnementet i inntil 8 månder.
  • På flyttefot? Da har vi flytteløsningen for deg.

For raskest mulig behandling anbefaler vi at du ringer vår kundeservice på telefon 09595. Du kan også benytte skjemafacebook eller brev. 

Oppsigelse utenfor avtaleperiode

Har du et abonnement hos oss uten avtaleperiode har du en oppsigelsesperiode på inneværende pluss to måneder. Utstyr du som kunde eier trenger ikke sendes i retur. Utstyr som du leier må returneres.

Oppsigelse i avtaleperiode

Ved oppsigelse i avtaleperiode gjelder egne vilkår. Du vil bli belastet for den resterende perioden du er i binding så vi anbefaler at du beholder abonnementet ut avtaleperioden for så å si opp når den er slutt. 

Tilleggspakker og premium-innhold

Vil du si opp tilleggspakker eller premium-innhold benytt skjema

Du finner mer informasjon om oppsigelse i våre avtalevilkår.