Bransjens beste kundesenter – 3 år på rad!

Visste du at RiksTVs kundesenter har vunnet prisen som bransjens beste kundesenter tre år på rad? Prisen ble i år tildelt under Call Center-dagene i slutten av april. Kåringen er basert på anonyme tester av et stort antall kundesentre fordelt på 12 ulike bransjer. I kategorien ”tv-distribusjon” gikk RiksTV av med seieren.

-Dette er vi veldig stolte av! Dette er et kompliment til alle våre dyktige medarbeidere som jobber hver dag, hele året, for å rettlede våre kunder. Prisen er også en motivasjon for oss til å stå på videre og for å gi kundene den gode servicen de fortjener, sier kundesentersjef, Nina Søndergaard.

 

Vi er her for deg
Vi i RiksTV jobber hele tiden for at du som kunde skal være fornøyd. Har du spørsmål, eller trenger hjelp, er du alltid velkommen til å ringe vårt kundesenter. Kundesenteret holder åpent 365 dager i året – ingen andre tv-leverandører tilbyr denne servicen. 

 

Vi vil gjøre vårt beste for å besvare din henvendelse så kjapt som mulig.

 

Ring oss på telefon 09595.

 

Åpningstider:

Hverdager kl 08.00-22.00.
Lørdag og søndag kl 09.00-18.00.