To priser på en uke

Markedsdirektør i RiksTV, Bernt Andersen er fornøyd med to utmerkelser på en uke.

Tirsdag ble vi best i klassen "Kommunikasjon" under Årets Serviceløft, torsdag fikk vi sølv i Gullmikken, om beste radioreklame 2011

Norges nest største tv-distributør, RiksTV er i vinden om dagen. Tirsdag kveld vant selskapet prisen Årets Serviceløft i klassen ”kommunikasjon”. I går kveld fikk RiksTV sølv i Gullmikken - konkurransen om fjorårets beste radioreklame sammen med sine partnere  SMFB og Sagveien Resort.

Sølvet fikk RiksTV med kampanjen «TV i flere rom» i kategorien "Årets håndverk".  Gullet gikk til Comforts kampanje for ryddesalg, med spotten "Do". Byggmakker vant bronse for sin "Tidsmaskin"-kampanje. Gullmikken ble arrangert på Stratos i Oslo foran en fullsatt sal med byråfolk, produksjonsmennesker og annonsører.

- Vi er stolte av denne hederen. To så hyggelige utmerkelser samme uke som bekrefter kvaliteten på det arbeidet vi gjør, gjør at vi blir ekstra inspirert i vårt videre arbeid, sier markedsdirektør i RiksTV, Bernt Andersen.

For ytterligere informasjon:
Informasjonssjef Jens-Petter Gjelseth, 908 01 108