Mitt abonnement

  • Kundenummeret ditt kan du finne på følgende steder:

    • Min side
    • Oppe i høyre hjørne under fakturanummer på fakturaen din.
    • Abonnementsavtalen din
  • Ja, det er mulig! Abonnementet kan fryses opptil 8 måneder over en 12 måneders periode.

    Det er gratis å fryse hovedabonnementet via Min side.
    Ønsker du å fryse via kundesenteret så koster det 129,-, uansett hvor lenge du fryser. Tilleggs- eller premiumpakker er gebyrfritt.
    Beløpet belastes fakturaen din etter at abonnementet er gjenåpnet.

    Du kan finne mer informasjon om frys ved å trykke på knappen under:

    Frys av abonnement

  • Du kan finne full oversikt over abonnementet ditt, utstyr, avtaletid, faktura og mye mer inne på Min side.

  • Ja!
    Du kan endre personalia inne på Min side eller ved å ta kontakt med kundeservice.

  • Ja, det kan du enkelt gjøre via vårt eierskifteskjema. 

    Eierskifte

  • Gjeldende oppsigelsestid er inneværende måned + to måneder. Kunder med fast avtaletid, må også forholde seg til avtaleperioden som er inngått.

  • Avtaletid er den perioden du forplikter deg til å betale abonnementet ditt. Bestiller du abonnement eller mottaker til rabattert pris følger det ofte med en avtaleperiode. Normalt settes avtaletiden til 12 måneder.

Fant du ikke svar eller har andre spørsmål til oss? 

Ta kontakt med kundeservice, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.

  • På TV
  • For borettslag
  • For bedrift
  • For institusjon
  • Jobb her
  • Kontakt oss
  • TV-kanaler
  • Pressekontakt
  • Åpenhetsloven
  • Personvern
  • Prisliste og vilkår
  • Driftsstatus