Kjente feil i RiksTV-appen
- for iPhone, iPad og Android
Tips: Det lønner seg alltid å ha siste versjon av RiksTV-appen installert fordi vi jevnlig oppdaterer med feilretting, ytelsesforbedring, nytt design og ikke minst ny funksjonalitet (Det er som regel noen dagers forsinkelse fra vi retter feil til ny versjon er godkjent og publisert).
Enhet | Beskrivelse av feil | Løsning |
---|---|---|
iOS | Feilmelding (401): Meldingen kommer når det er feil ved innlogging. |
Logg inn i appen på nytt |
iOS |
Melding: "Vi klarte ikke å få kontakt med RiksTVs tjenester for øyeblikket. Vennligst prøv igjen. (***)" |
Prøv igjen litt senere |
iOS | Feilmelding (403): Denne meldingen kommer hvis du ikke har tilgang til kanalen du velger. |
Hvis du har Favoritter kan du endre kanalene du har valgt, på min side. Du kan også oppgradere til RiksPakken. |
AppleTV | Feilmelding (11839): Denne meldingen betyr at det er for mange avspillere i bakgrunnen. |
Tvungen avslutting av appen, mens vi feilsøker problemet |