Meny

Kjente feil i RiksTV-appen

-  for iPhone, iPad og Android

Tips: Det lønner seg alltid å ha siste versjon av RiksTV-appen installert fordi vi jevnlig oppdaterer med feilretting, ytelsesforbedring, nytt design og ikke minst ny funksjonalitet (Det er som regel noen dagers forsinkelse fra vi retter feil til ny versjon er godkjent og publisert).

 

EnhetBeskrivelse av feilLøsning
iOS Feilmelding (401): 
Meldingen kommer når det er feil ved innlogging.
Logg inn i appen på nytt
iOS

Melding: "Vi klarte ikke å få kontakt med RiksTVs tjenester for øyeblikket. Vennligst prøv igjen. (***)"
Kan komme f.eks. når du henter kanalliste, overblikk, programguide og ved søk. 

Prøv igjen litt senere
 iOS Feilmelding (403):
Denne meldingen kommer hvis du ikke har tilgang til kanalen du velger.
Hvis du har Favoritter kan du endre kanalene du har valgt, på min side. Du kan også oppgradere til RiksPakken.
AppleTV Feilmelding (11839):
Denne meldingen betyr at det er for mange avspillere i bakgrunnen. 
Tvungen avslutting av appen, mens vi feilsøker problemet
     
     

 

Last ned