Kjente feil i RiksTV-appen

-  for iPhone, iPad og Android

Tips: Det lønner seg alltid å ha siste versjon av RiksTV-appen installert fordi vi jevnlig oppdaterer med feilretting, ytelsesforbedring, nytt design og ikke minst ny funksjonalitet (Det er som regel noen dagers forsinkelse fra vi retter feil til ny versjon er godkjent og publisert).

 

EnhetBeskrivelse av feilLøsning
iOS Feilmelding (401): 
Oppstår når det er feil ved innlogging
Logg inn på appen på nytt
iOS

Melding: "Vi klarte ikke å få kontakt med RiksTVs tjenester for øyeblikket. Vennligst prøv igjen. (***)"
Kan oppstå f.eks. når du henter kanalliste, overblikk, programguide og ved søk, og er en generell feilmelding med ulike koder i parentes 

Prøv igjen litt senere
 iOS Feilmelding (403):
Oppstår hvis du ikke har tilgang til kanalen du velger
Hvis du har Favoritter kan du endre kanalene du har valgt, på min side. Du kan også oppgradere til RiksPakken.
iOS og Android Tilsynelatende mulig å gjøre opptak på TV-kanal distribuert over internett
Det står melding "Opptaket blir startet" når du gjør opptak fra appen på en TV-kanal distribuert over internett (f.eks. SVT2, svensk TV4 o.l.), men opptaket blir ikke tatt
Ingen for øyeblikket, ta kontakt med kundeservice på telefon 09595
iOS og Android Ikke mulig å ta opptak på noen programmer og filmer.
Vi har problemer med å hente inn informasjon om enkelte programmer og filmer, noe som påvirker opptak og gjør at det i noen tilfeller ikke er mulig å ta opp.
Ingen for øyeblikket, ta kontakt med kundeservice på telefon 09595
     

 

Last ned