Kjente feil i RiksTV-appen

-  for iPhone, iPad og Android

Tips: Det lønner seg alltid å ha siste versjon av RiksTV-appen installert fordi vi jevnlig oppdaterer med feilretting, ytelsesforbedring, nytt design og ikke minst ny funksjonalitet (Det er som regel noen dagers forsinkelse fra vi retter feil til ny versjon er godkjent og publisert).

 

EnhetBeskrivelse av feilHvordan løse?Status
iOS Melding: "Vi klarte ikke å få kontakt med RiksTVs tjenester for øyeblikket. Vennligst prøv igjen. (503)"
Denne feilmeldingen inntreffer når appen ikke greier å få kontakt med de sentrale tjenestene i mediaplattformen vår. 
Når dette skjer, må man vente til appen igjen får kontakt Vi jobber med å rette feilen
iOS Melding: "Vi klarte ikke å få kontakt med RiksTVs tjenester for øyeblikket. Vennligst prøv igjen. (400)"
Feilen oppstår ved avspilling av direkte-TV.
Ta kontakt med KS på 09595, så kan de hjelpe deg  Vi jobber med å rette feilen
iOS

Frys: I avspilleren: Det kan hende at avspilling i appen fryser. 

Pause/play løser problemet for øyeblikket. Vi jobber med å rette feilen
iOS og Android

Tilsynelatende mulig å gjøre opptak på TV-kanal distribuert over internett
Det står melding "Opptaket blir startet" ved Ta opptak fra appen på TV-kanal distribuert over internett (f. eks. SVT2, svensk TV4, o.l.), men opptaket blir ikke tatt

Ingen for øyeblikket, ta kontakt med kundeservice på telefon 09595 Vi jobber med å rette feilen

 iOS og Android

Ikke mulig å ta opptak på noen programmer og filmer.
Vi har problemer med å hente inn informasjon om enkelte programmer og filmer, noe som påvirker opptak og gjør at det i noen tilfeller ikke er mulig å ta opp.

Ingen for øyeblikket, ta kontakt med kundeservice på telefon 09595  Vi jobber med å rette feilen

 

Last ned