Faktura og betaling

Betalingsperiode

Som RiksTV-kunde kan du velge å få tilsendt faktura:

  • månedlig (12 ganger per år)
  • kvartalsvis (4 ganger per år)
  • halvårlig (2 ganger per år)
  • årlig (1 gang per år)

Ønsker du å endre den du har i dag, kan du enkelt gjøre det selv på Min side

Vi gjør oppmerksom på at første faktura etter at du endret betalingsperioden, kan inneholde krediteringer og/eller debiteringer som følge av endringen.

Forfallsdato

Når du blir kunde hos oss vil du automatisk få forfall den 15. hver måned. 

Ønsker du å endre datoen, kan du enkelt gjøre dette selv på Min side

Du kan velge mellom to datoer:

  • 15. hver måned
  • 23. hver måned

Utsette betaling

Du kan utsette betaling hvis du betaler fakturaen din per kvartal, halvår eller år. Har du månedsfaktura kan du ikke gjøre det.

Ta kontakt med vår kundeservice på chat, så hjelper vi deg.