Frys av abonnement
Du kan fryse abonnementet ditt i de periodene TV-en og dekoder ikke er i bruk.
Det gjør du enkelt på Min side uten ekstra kostnad.
Kundesenteret vårt kan også legge inn frys for deg, da koster det 129,-. Tilleggs- eller premiumpakker er kostnadsfritt.
Beløpet belastes faktura etter at abonnementet er gjenåpnet.
Før du fryser
Før du kan fryse abonnementet ditt må du være à jour med betaling. Ved manglende betaling, vil du i noen tilfeller motta en purring når abonnementet starter opp igjen. Har du fått faktura eller betalt for perioden abonnementet fryses? Det vil bli avregnet på neste faktura.
Endringer i frysperioden
Ønsker du å slette en frys som ikke er aktiv, eller åpne abonnementet tidligere, kan du gjøre det på Min side. Gjelder det forlengelse, må du kontakte oss.
Her ser du hvordan du går fram for å åpne et abonnement som er fryst
Forutsetninger for frys
- Minimumsperiode er 1 måned og du kan fryse opptil 8 måneder over en 12 måneders periode
- Du kan legge inn en frys om gangen og den kan ikke være gjentagende
- Du kan ikke endre eller si opp abonnementet ditt i perioden. Abonnementet må åpnes, og du blir belastet for gjenåpningsbeyr
- Første faktura må være betalt (gjelder for nye kunder)
- Har du avtaleperiode på abonnementet, vil denne forskyves tilsvarende periode
- Kun privatkunder
- Gjelder ikke månedskort