Ny kunde

  • Vi har 4 forskjellige kanalpakker. RiksPakken, StrømmePakken, SportsPakken og FleksiPakken. Du kan finne mer informasjon om pakkene våre og sammenligne de her:

    TV-pakker

  • Du kan bestille selv via nettsiden vår her:

    Bestill

    Ønsker du å gjøre det sammen med en av våre kundebehandlere? Ta kontakt med oss på chat eller telefon.

  • Det oppretter du enkelt ved å trykke på knappen:

    Min side

  • Ja!

    Så snart du har fått mail med bekreftelse på bestilling så er det mulig å opprette passord på Min side, og deretter logge inn på RiksTV-appen.

  • Max og TV 2 Play sitt innhold spilles av direkte i deres egne apper. Du må først aktivere tilgangene for disse via Min side, deretter må du laste ned appen og logge inn som vanlig.

    SkyShowtime sitt innhold ligger direke i RiksTV-appen. Du vil ikke få tilgang til SkyShowtime sin egen app.

  • Alle pakker fra oss sendes med normal postgang til nærmeste postkontor/post i butikk. Fra bestilling så tar det normalt 2-5 virkedager før den er framme.

    Ønsker du hjemlevering? Dette kan avtales direkte med Posten.

  • Du kan finne veiledninger for det meste ved å velge utstyret ditt her:

    Godkjente mottakere

  • RiksTV forskuddsfakturer abonnementet og det betyr at din første faktura vil inneholde flere perioder. Har du bestilt i midten av en måned, vil du bli fakturert fra bestillingsdato og ut måneden + neste måned + ordinær betalingsperiode (blir automatisk satt til kvartal og kan endres på Min side).

    Første faktura inneholder også engangsbeløp for utstyr, eventuell betaling og rabatt på installasjon, fakturagebyr + fraktgebyr dersom du har fått pakke fra oss i posten. Se prisliste. Har du fått kampanjeperiode på kanalpakken din, eller rabattert utstyr vil dette være synlig på din faktura.

  • Nett-TV i nettleser og appen vår er tilgjengelig for alle uavhengig av internettleverandør! Vi samarbeider også med flere fiberleverandører for TV og underholdning via internett. Du kan lese mer om dette her:

    TV via fiber

  • Nei, det må du ikke! RiksTV kan brukes hvor enn du har internett via nett-TV eller appen vår, uavhengig av din internettleverandør. Du kan lese mer om dette her:

    App og nett-TV

  • Har du bestilt installasjon, så vil montør ringe deg for å avtale installasjonstidspunkt.

  • Installasjonen inkluderer montering av antenne på vegg inntil 3 meter, og kabelstrekk inn i huset til samme antall mottakere som du har bestilt (inntil 4 punkter). I tillegg vil montøren gi deg en innføring i hvordan du bruker mottakeren, samt gjøre et kanalsøk for å forsikre om at alle kanaler er på plass

Fant du ikke svar eller har andre spørsmål til oss? 

Ta kontakt med kundeservice, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.

  • På TV
  • For borettslag
  • For bedrift
  • For institusjon
  • Jobb her
  • Kontakt oss
  • TV-kanaler
  • Pressekontakt
  • Åpenhetsloven
  • Personvern
  • Prisliste og vilkår
  • Driftsstatus