Mangler kanaler

Når det mangler enkelte kanaler i kanallisten så er dette tegn på at det er noe i veien med signalene inn til dekoderen. 

Det kan være at du enten ikke har kanalen inkludert i kanalpakken din eller det kan være at den krever internett. 
Denne oversikten forteller hvilke kanaler som krever internett:

Om kanalen er en del av abonnementet ditt og det kommer en feilmelding så må du tilbake til feilmeldinger og velge den feilmeldingen du får opp. 

Er det slik at kanalen ikke er i kanallisten sin overhode så indikerer dette at det kan være problemer med signalene dine. Vi anbefaler derfor at du gjør følgende:

  • Trekk ut alle kabler fra dekoder. Vent 30 sekunder før du setter inn kablene på nytt.
  • Sjekk at antennekabel står ordentlig i dekoder
  • Om alt stemmer med oppkoblingen, så kan du sjekke om det er registert noen feil med senderen

Om du opplever manglende signaler, så anbefaler vi at du sjekker status på din sender. Dette sjekker du enkelt her: Senderstatus

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.