Det har oppstått en feil

Dette er en generell feilmelding som kommer når dekoderen har problemer med å komme seg inn på arkivet, film eller serier. 

Vi anbefaler at du benytter deg av en nettverkskabel fra ruter til dekoder for å koble til internett. Dette er for å sikre en mer stabil nettverkslinje til dekoder.

Bruker du mobilt bredbånd eller trådløs tilkobling, så kan dette ofte gi en ustabil tilkobling.

 

Du må først sjekke:

  • At internett fungerer på andre enheter hjemme hos deg som f.eks. mobil eller PC.
  • At det ikke er noe skader på nettverkskabel som går fra ruter til dekoder.

 

Hvis internett ikke fungerer på andre enheter, så anbefaler vi at du kontakter din nettverksleverandør for videre feilsøk. 

Fungerer internett på andre enheter, så kan du sjekke at det er riktig programvareversjon på dekoderen din. 
Her kan du se hva som er den nyeste versjonen, og her ser du hvordan du finner versjon dekoderen din har.

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.