Mangler lyd

Er du tilkoblet eksternt lydanlegg så prøv å koble dette fra, eventuelt kan det kobles direkte til TV-en.

Sjekk først at:

  • Lyden er skrudd opp på TV og Strømmeboks.
  • Mute ikke er på, både på TV og Strømmeboks.

  

Hvis alt er i orden med dette, så kan følgende gjøres:

  • Koble ut alle kabler fra Strømmeboks (inkludert eventuell nettverkskabel) og strømkabelen fra TV-en.
  • Vent 30 sekunder.
  • Koble til strømkabelen i både boks og TV.
  • Vent 40 sekunder.
  • Snu HDMI-kabelen, sett den og resten av kablene i dekoderen
  • Prøv eventuelt en annen HDMI-kabel eller inngang

 

Hvis dette ikke hjelper må du ta en fabrikkinnstilling.

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.