Problemer med tilgang

Ingen tilgang 4, 5, 6, 8, 9 og 12

Ingen tilgang 4, 5, 6, 8, 9 og 12

Hvis du ser denne meldingen på skjermen din så skyldes det mest sannsynlig noen av disse årsakene:

  • Du har endret kanaler i Favoritter-pakken
  • Du har bestilt et Premium-abonnement
  • Du har gjenåpnet abonnementet ditt etter en frys
  • Det er lenge siden utstyret ditt har vært i bruk
  • Du har akkurat installert RiksTV

Mulig løsning: La TV-en stå på i inntil 30 minutter, så skal TV-bildet komme tilbake. Hvis dette ikke skjer, ta kontakt med vår kundeservice.

Andre årsaker kan også være: 

  • Manglende betaling. Har abonnementet vært stoppet pga. manglende betaling, tar det 4 virkedager etter betaling før tilgangen kommer tilbake
  • Du mangler abonnement på gjeldende kanal. Ta kontakt med kundeservice
  • Du har gjort endringer på abonnementet ditt (kjøpt nytt utstyr eller kanalpakke). Du kan legge til utstyr selv på Min side.

Trenger du videre feilsøking?

Prøv vårt tekniske feilsøk eller ta kontakt med kundesenteret vårt (fint om du da er i nærheten av utstyret ditt, så er det enklere for oss å hjelpe deg).