TV-en på hytta har ikke bilde

Får du ikke opp annet enn NRK-kanalene på hytta? Årsaken er sannsynligvis at mottakeren din har stått frakoblet en stund, og dermed mangler noen nødvendige abonnementsoppdateringer.

Sjekkliste

  1. Sjekk at alle kabler er riktig festet.
  2. Skru på TV-en og mottakeren og velg en TV-kanal du normalt mottar. La TV-en stå uten å bytte kanal – TV-signalene skal komme tilbake innen en halvtime. 
  3. Fortsatt ikke i orden? Send en SMS med TV til 09595 og vi sender en oppdatering til TV-en din i løpet av 10-15 minutter (gjelder i våre åpningstider). Når oppdateringen er sendt fra oss vil du motta en SMS med mer informasjon.

Du kan også feilsøke mer på våre kundeservice-sider

 

Får du inn kanaler på TV-en, men sliter med dårlig kvalitet på bildet?

Dersom du mangler kanaler eller opplever dårlig kvalitet på bildet er det en rekke enkle grep du kan gjøre for å løse situasjonen. 

Les mer om hvordan du får gode TV-signaler på hytta