HDCP

HDCP betyr at det er problemer med overføringene av bilder fra SMART-Boks I og til TV-en. 

Du må starte med å dobbelsjekke at HDMI-kabelen går direkte fra dekoder og inn i HDMI-inngangen på TV-en.

Hvis det er beskjeden "Slå på HDCP" som kommer på skjermen så skal du trykke OK på fjernkontrollen til boksen. Hjelper ikke dette så kan du følge denne veiledningen:

Er det feilmeldingen "HDCP beskyttet overføring ikke støttes" så må du prøve å snu HDMI kabelen, en annen HDMI kabel eller annen HDMI inngang på TV-en. 

Dersom ikke noe av dette hjelper så kan det være at årsaken til problemet er feil programvareversjon.

Her kan du se hva som er den nyeste programvareversjonen, og her ser du hvordan du finner versjonen dekoderen din har. 

Har du fortsatt ikke fått løst ditt problem eller har andre spørsmål til oss?

Ta kontakt med kundeservice og fortell at du har vært igjennom feilsøket først. Fint om du er i nærheten av utstyret ditt, så skal vi hjelpe deg med å finne en løsning.